Monday, April 20, 2009

kenapakah???...tensionnya......

tension...
kenapa skrg susah bebeno nk susun ayat ni..
susah nak luah dalam bentuk tulisan apa yg ada dlm diri ni...
tension..

saya sekarang seorang yg banyak bercakap...
saangat banyak...
jadi saya rasa otak saya lagi ligat berpikir apa yg nk cakap drpd tulis...

saya sudah lama x buat karangan...
cukup lama...
mungkin tu sebab x de idea camne nk bercerita dengan mudah...

saya sebenarnya banyak benda nak bgtau, tapi susahnya nak keluarkan dlm bentuk ayat...huhu...

saya mintak maaf pada anda-anda yang baca entri ni...
ni sekadar luahan perasaan...x tau nk ckp kt sape...
x de kaitan ngan sape2...

tension tau bila jadi macam ni.....
grrrrr.....

kenapa saya bgtau anda...
sebab saya selalu mengikuti blog2 anda sekalian...
blog2 anda mempuyai seribu satu cerita yg menarik untuk dibaca...
dan saya jeles...siyes jeles....

x pe saya cuba lg esok hari...
mungkin lebih baik....
huhu...

(apa2 je la aku ni...)

1 comment: