Saturday, March 21, 2009

keletihan di cameron

harusnya entri ini dipostkan semalam...
kerana saya sudah turun lagi 2 kg...
adakah ini kerana kesan keletihan di cameron...almaklum...banyak jalan-jalan...opps..saya juga makan 3 ketul jagung mutiara dengan strawberi coklat...sangat sedap...
tapi kali ni pegi jalan2 dok berpikir2 tentang makan...selalu ingatkan diri jangan amek banyak sangat...

walopon minggu ni saya turun 2 kg, tapi saya anggapkan itu hanyalah perkembangan biasa...saya x letak impian tinggi nak turun lagi 2 kg minggu depan...asalkan turun walau setengah kilo pun saya sudah cukup gumbira...

apapun, perjalanan masih jauh...harapnya saya mempunyai semangat seperti kak bim...kak bim, saya mention nama kak bim kat sini bukan nak ampu ye...saya memang kagum semangat kak bim...bila datang akal jahat tu, terus ingat kak bim, kak bim boleh, saya pun boleh...huhu...semangat...semangat...

No comments:

Post a Comment